Vertrek van af Schiphol - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van CruiseRivieraAmazone - WaarBenJij.nu Vertrek van af Schiphol - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van CruiseRivieraAmazone - WaarBenJij.nu

Vertrek van af Schiphol

15 December 2017 | Verenigde Staten, San Diego

Op 15 december vroeg op, de taxi staat om 7 uur klaar voor vertrek naar Schiphol. Onze vlucht naar San Diego, het startpunt van de Cruise , vertrekt om 10 uur. Vanwege Ad's Tremor hebben we assistentie gevraagd op Schiphol en het werkt! Rolstoel en overal voorrang zowel bij de paspoort controle als bij security en het instappen, nergens hoeft Ad stil te staan.
Vlucht naar Los Angeles duurt 11 uur en ook daar was de service fantastisch, rolstoel stond klaar en we werden via allerlei snelle sluipwegen naar terminal twee gebracht voor onze vlucht naar San Diego. Drie uur wachten voor een vlucht van nog geen 40 minuten. Uiteindelijk aangekomen in San Diego stond een vertegenwoordigster van Oceania Cruises ons op te wachten en werden we naar ons hotel gebracht. Eindelijk rust na een reis van ruim 20 uur. Morgen schepen we in.